دل غمگینم...
دل تنهای من
درباره وبلاگ


این را برای دل تنهای خودم مینویسم

پيوندها
شب های عاشقی
من وعشقم
عاشقی کن نیما
عاشقی کن
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس hzrf58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 16707
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
رویا

آرشيو وبلاگ
تير 1391
خرداد 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : رویا

خدایا فقط تو...

 

دیروز به مینا گفتم نمیای پیشم ؟؟؟ گفت دیروز که به مامانم گفتم بیام خونتون بلوا به پا کرد دیگه اگه بازم امروز

باز بهش بگم خفم میکنه.

خیلی دلم گرفت جوری که نتونستم خودمو کنترل کنم و زدم زیر گریه. به محبوب زنگ زدم و  گفتم .اونم خیلی ناراحت شد و میگفت ولشون کن خدا بزرگه . اینقدر دلم گرفته بود که انگار دنیا رو سرم کوبیده بودن. خیلی سخته که آدم مریض باشه و کسی مثل خواهرت از شمر هم بدتر باشه. هرچند که مینا هم دل خوشی ازش نداره . به مینا گفتم من از اینجا که خوبه از استان فارس هم خارج میشم که هیچ بنی بشری از قوم و خویش رو نبینم. الهی بمیرم مینا هم میگه منم میام منو هم ببر. خدا به فریادش برسه کسی که فکر دختر دسته گلش نیست من دیگه نباید توقعی ازش بکنم . دلنوشته های من فقط اینجا و تو دل مینا ومحبوب هست اگه اینجا مینویسم برای دل خودمه که نترکه . خدایا فقط کمکم کن

خیلی سخته که منتظر باشی یکی بیاد تو رو از جات بلند کنه . خیلی دردآوره که منتظر باشی یکی یه لیوان آب بده دستت

موقعه ای که حسین پیشمه هیچ ناراحت نیستم ولی وقتی نیست باید درد بکشم به زور بخوابم حتی تشنه بمونم

این دردها موقع داره . به قول یکی از دوستان میگه خدا نگاه ویژه ای به امثال ما داره. حالا همون خدا به فریاد همه برسه از جمله قوم ظالمین. که در حق من ظلم کردن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: